PÕHJALIK SELGITUS Teismelised kasutavad üha enam vananemisvastaseid kreeme: miks see ohtlik on?

Sotsiaalmeedia on suureks suunanäitajaks ka ühismeedias
Sotsiaalmeedia on suureks suunanäitajaks ka ühismeedias Foto: Shutterstock

Lapsed on ajast aega huvi ema kosmeetikakoti sisu vastu huvi tundnud. Kes ei mäletaks lapsepõlvest üle näo mäkerdatud huulepulka või mašalikke paksu põsepunakihiga maalitud põski. Aga mida teha siis, kui õrnas eas laps igapäevaselt kortse otsustab tõrjuma hakata?

Laste puhul on tegu uudishimu ja mänguga, millest ei teki üldiselt suuremat kahju, kui rasvane peegel, vajadus uue lauvärvikarbi järele või vaev, et maalinguhuviline laps puhtaks saada. Väikesed lapsed, väikesed mured, suured lapsed - teate isegi. Murettekitava kiirusega levib trend, kus noored teismelised lisavad oma põhjalikku näohooldusrutiini vananemisvastaseid tooteid ja muud sellist, mida nende nahk ei vaja. Miks see nii on ja kas see on ohtlik? 

Praeguse aja ühismeedia veab nii tublit teavitustöö vankrit, kuid alati ei ole see piisav ja täiuslik. Kui veel 20 aastat tagasi piirdusid pubekad üldiselt peitepulga ja vinnivastase näopesugeeliga, siis Piper Sandler uuris möödunud sügisel 5690 Briti teismelise ostuharjumusi ning selgus, et teismelised pole kunagi varem kulutanud nii palju raha kosmeetikale. Usutluses The Independentile selgus ka, et nii 14- kui 40-aastased ostavad suuresti samu kallite brändide tugevatoimelisi nahahooldusvahendeid. 

Teised ajakirjad

Tagasi üles