Hiljuti avaldas Tartu Ülikool uuringu, millest selgus, et kaks kolmandikku toidu- ja joogireklaamidest, mida lapsed näevad, on neile kahjulikud. Uuriti millegipärast ainult telereklaame, kuigi suurem osa kaubanduslikke teadaandeid jõuab lasteni ju telefoni vahendusel. Tarbimissoovitused voogavad meieni ka raadiost, välimeediast, filmidest, paberväljaannetest, äppidest jne.
Kui möödunud sajandi 70ndatel võis inimene päevas kokku puutuda 500 reklaamiga, siis praeguseks on see arv kümnekordistunud. On arvutatud, et lapsed näevad aastas keskmiselt 20 000 30-sekundilist reklaami, täiskasvanud aga keskmiselt kaks miljonit reklaami aastas. Reklaamivabalt pole tänapäeval võimalik elada ühelgi inimesel, kel silmad-kõrvad korras, sõltumata vanusest.